Συχνές ερωτήσεις

Βρες απαντήσεις σε κάθε σου ερώτηση σχετικά με τις αγορές σου στο eshop του J Concept.

Πώς μπορείτε να αγοράσετε;

Περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους που μπορείτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας μπορείτε να βρείτε στην σελίδα Τρόποι Παραγγελίας.

Στην παραπάνω σελίδα θα βρείτε έναν σύντομο οδηγό αγορών για εσάς.

Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Στη σελίδα της σύνδεσης, επιλέγετε το κουμπί “Ξέχασες τον κωδικό σου;” και στη συνέχεια ακολουθείτε τις οδηγίες.

Μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω ένα προϊόν;

Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής των προϊόντων. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα Επιστροφές Προϊόντων/Αλλαγές.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω ένα ελαττωματικό ή λάθος προϊόν ;

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα Επιστροφές Προϊόντων/Αλλαγές.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Έχετε την δυνατότητα  αναζήτησης της αποστολής σας online πατώντας εδώ.

Θα παραλάβω το ίδιο προϊόν με αυτό που βλέπω και στη φωτογραφία;

Τα προϊόντα μας απεικονίζονται στο e-shop μας όπως είναι στην πραγματικότητα, χωρίς να αλλειώνονται τα χρώματα ή η εφαρμογή τους.

Πώς μπορώ να ξέρω ότι η παραγγελία μου έγινε επιτυχώς;

Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται με την αποδοχή της από το J Concept δια αποστολής έγγραφης σχετικής επιβεβαίωσης (confirmation email) προς εσάς στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που υποδείξατε κατά την υποβολή της παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το J Concept, προκειμένου να ζητήσετε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η υποβολή της παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να διαγραφώ από το ενημερωτικό δελτίο;

Στο ενημερωτικό email που λαμβάνετε, στο κάτω μέρος θα βρείτε ένα κουμπί απεγγραφής (unsubscribe).

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση των πελατών;

Στη σελίδα Επικοινωνία θα βρείτε όλους τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας.

Κλείσιμο
Κλείσιμο
Καλάθι (0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σου Κανένα προϊόν στο καλάθι σου